Libelle de Paardenbijter   14 comments

 
Ik waag me niet aan een naam maar mocht iemand die weten hoor ik het graag.
dankzij de reacties weet ik nu dat het de ‘Paardenbijter’ is. dank allen.
 

 

Posted 29/07/2017 by Jan Voskuil in Macro/Close-Up, Nature

Tagged with ,

14 responses to “Libelle de Paardenbijter

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtig Jan, volgens mij is dit een Glazenmaker.

  2. ’t is de Paardenbijter Jan. Een hele mooie

  3. Een paardenbijter en een glazenmaker. Ik kom ze te weinig tegen.
    Heel mooi!

  4. Ik noem ze: prachtig!

  5. Zo ragfijn!

  6. Heel mooi gefotografeerd

  7. Welke libel het ook is, mooi is hij zeker!

  8. Prachtig Jan.
    Het is de paardenbijter, het is een van de meest voorkomende Glazenmakers in Nederland maar hier zie ik ze weinig.

  9. Paardenbijter en Glazenmaker lijken veel op mekaar maar een duidelijk verschil zijn de schouders. De Glazenmaker heeft er twee opvallende dikke wit/gele strepen op en die ontbreken hier. Je hebt dus een mooie paardenbijter te pakken.

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

