Tuureluur   6 comments

 

 


 

Posted 07/04/2017 by Jan Voskuil in Nature

Tagged with ,

6 responses to “Tuureluur

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jan prachtige foto’s,
    ik heb hem dindag ook gezien maar te ver voor een foto morgen maar weer de polder in en misschien lukt het dan wel.

  2. In één woord prachtig Jan.

  3. Mooi op de plaat gezet, ik zie ze hier niet.

  4. Weet ’t niet Jan maar de foto’s geven mij de indruk dat de vogel dient als referentie om de grootte van de pijp aan te geven. Als je de laatste foto van bovenaf bijsnijdt tot net onder het gras krijg je een panorama/banner. Dat is misschien niet jou bedoeling maar wel de enige manier om de vogel voldoende aandacht naar zich toe te laten trekken. zo wordt je onderwerp ook echt de eyecatcher van de foto en is zelfs de pijp niet meer hinderlijk aanwezig.

    • ik heb daar ook naar gekeken Henk en ik ben het met je eens dat de pijp veel aandacht trekt ook vanwege de kleur.
      Maar snijden gaf voor mijn gevoel niet de verbetering die ik had gehoopt en toen dacht ik, ik doe het zo dat ik laat zien hoe klein de Tuureluur is.
      Ik hoop hem eerdaags een keer op een weidepaal te kunnen fotograferen, dat geeft een betere foto, daar ben ik van overtuigd.

  5. Mooi! De foto,s bewijzen maar weer eens hoe klein de tureluur us👍🏻

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's fotoblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

