Krokus   5 comments

 
20170305-1439__-a-j-voskuil
 

Posted 07/03/2017 by Jan Voskuil in Nature

Tagged with , ,

5 responses to “Krokus

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi Hillechien, dit is genieten hè?

  2. Altijd blij als ze weer te zien zijn…

  3. Heb je een softfilter gebruikt, ik mis de scherpte in de foto…of bewust gedaan ?

  4. Volgens mij is de scherpte er wel maar het lijkt of je het contrast iets hebt teruggeschroefd waardoor de foto een softe uitstraling krijgt. De omgeving vindt ik zo heel mooi maar zelf zou ik het paars en geel van de bloemen iets aanzetten

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

