Leiden   8 comments

  
Gistermiddag heb ik een paar uurtjes door Leiden gewandeld, vond het een plezierige, relaxte en schone stad, rustig kunnen fotograferen zonder boze blikken of middelvingers.
Later meer.
 
 
20170224-1103__-a-j-voskuil
  

Posted 25/02/2017 by Jan Voskuil in Uncategorized

Tagged with ,

8 responses to “Leiden

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een schitterende plaat Jan.

  2. Heb er ook al eens een middag foto’s gemaakt (zie: Dagje Leiden), mooie stad !
    Ben wel benieuwd naar de andere foto’s.

  3. Prachtige plaat van mijn geboorteplaats ben benieuwd naar het vervolg (ben er bijna 72 jaar geleden geboren)

  4. Boze blikken en middelvingers 🙂 Daar zal je bij het maken van dit soort overzichten ook niet snel last van krijgen Jan. Deze foto is mooi

    • Nou Henk heb toch al heel wat opmerkingen gekregen als ik iemand in de weg stond.

      • Ik heb vanmiddag vast mensen in de weg gestaan Jan maar daar was het dan ook errug druk 🙂 Iedereen wil natuurlijk graag iets zien tijdens een evenement of optocht. Daarom blijf ik ook continu in beweging zodat je niet te lang voor andere mensen gaat staan. Ik werp dan ook met regelmaat een blik achter me omdat ook iemand met gewoon een telefoon het recht heeft, en de ruimte moet krijgen om te fotograferen. Een soort van zintuig dat iedere fotograaf dient te ontwikkelen

  5. Mooie plaat!
    Na het zien van de hele serie, heb ik zin om naar Leiden te gaan 🙂

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

