Welke vogel is dit? een Kramsvogel dus   7 comments

 
Deze vogel zat met een aantal soortgenoten in een boom terwijl anderen in een weiland aan het foerageren waren.
Heeft veel weg van een lijster.
Dankzij Sandra weet ik nu dat het een kramsvogel is.
 
20170121-0135__-a-j-voskuil
 

Posted 22/01/2017 by Jan Voskuil in Nature

Tagged with

7 responses to “Welke vogel is dit? een Kramsvogel dus

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dat zou k zo niet weten Jan, het lijkt inderdaad op een lijster.

  2. Hij hoort wel bij de lijsterachtigen. Het is een Kramsvogel. Vaak met grote groepen en als je goed kijkt zit er soms ook een Koperwiek tussen.

  3. Lijkt mij inderdaad ook een kramsvogel. En als Sandra het ook zegt, dan geloof ik het zeker. 🙂

  4. Ja ik ga er in mee Kramsvogel 🙂

  5. Mooi maar onbekend voor mij dit vogeltje. Prachtige foto.

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's fotoblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

