Roggebotzand-1   5 comments

 
Aangezien het bos een voor een bos een vrij jong bos is, is alles nog recht en haaks zoals alles in een nieuw aangelegde polder.
Maar dat deert de Zeearend niet die broed hier al een aantal jaren, nu is er nog geen activiteit bij het nest.
Ik zal later dit jaar nog eens gaan kijken of nog wat te fotograferen valt als er bladeren aan de boom zitten.
 
20170117-9938__-a-j-voskuil
 
20170117-9958__-a-j-voskuil
 
20170117-9961__-a-j-voskuil
 
20170117-9970__-a-j-voskuil
 

20170117-9928__-a-j-voskuil

5 responses to “Roggebotzand-1

Subscribe to comments with RSS.

  1. Foto 3 islam voor mij absolute winnaar 😊

  2. Voor mij ook foto 3 Jan….een pláátje!

  3. Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Heel mooi zoals de rijp daar als een soort vitrage door het bos lijkt te zijn gedrapeerd. De rijp is bij jullie ook echt een stuk fijner van structuur dan de ruige rijp die wij hier hadden.

  4. Prachtige serie maar 3 is toch wel de winnaar, de kou komt je van het scherm tegemoet.

  5. Wat leuk om te weten waar een zeearend zit … Spannend of die terug komt. De close-up als laatste vind ik de mooiste foto.

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

