Vossemeer   8 comments

 
Vanmorgen naar het Roggebotzand geweest omdat daar veel water is en ik dus veel rijp op bomen en struiken verwachte.
En dat klopte het was er heiig en heeeel erg rustig bijna geen mens te zien, maar ook bijna geen vogels en dat was eigenlijk wel waar ik ook naar op zoek was.
De foto’s van vandaag zal ik opknippen in verschillende berichten, de eerste twee foto’s zijn van eilandjes in het Vossemeer en de laatste is het fietspad langs de vossemeerdijk.
 
20170117-9920__-a-j-voskuil
 

20170117-9925__-a-j-voskuil
 

20170117-9926__-a-j-voskuil
 

Posted 17/01/2017 by Jan Voskuil in landschap, Nature

Tagged with , , , , , ,

8 responses to “Vossemeer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Voor mij foto 2 Jan.

  2. Ik ga in dit geval voor lijnen en vlakken op de laatste foto,

  3. Ik ga vandaag voor de diepte in de tweede en de derde foto.

  4. Foto 1 en 2 vind ik beiden geweldig

  5. Foto 2 voor mij met het riet op de voorgrond en de wijdse blik over het water.

  6. Laat ik eens afwijken van de rest … ‘k kan niet kiezen.

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Het leven na kanker

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

