Zondagmiddag vermaak.   14 comments

 
Geef mannen een luchtbuks een doosje kogeltjes en een vrij schootsveld en je hebt er geen kind meer aan.
 

20160807-3765_©_ A.J.Voskuil
 

20160807-3766_©_ A.J.Voskuil
 

20160807-3767_©_ A.J.Voskuil
 

20160807-3768_©_ A.J.Voskuil
 

20160807-3776_©_ A.J.Voskuil
 

20160807-3777_©_ A.J.Voskuil
 

20160807-3778_©_ A.J.Voskuil
 

20160807-3804_©_ A.J.Voskuil
 

Posted 11/08/2016 by Jan Voskuil in Uncategorized

Tagged with ,

14 responses to “Zondagmiddag vermaak.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Erg knap en leuk gedaan Jan!! Voor mij steelt foto 2 de show.

  2. Ik ga ook voor foto 2. Het ‘plassende’ ranja flesje is ook erg leuk 🙂

  3. Drinken van dit slootwater lijkt me geen optie maar voor dit werkt bijzonder geschikt. Foto 2 levert je de leukste actie op Jan. Hoeveel treefjes heeft het gekost ? 🙂 Er zijn natuurlijk geavanceerde bewegingsontspanners op de markt maar ik ga er vanuit dat je deze op de burst modus hebt gemaakt of goed hebt samengewerkt met de man achter de trekker. Vooral in dat laatste geval vergt dat oefening en vindt ik het knap getimed

  4. Je vergeet in je rijtje de camera nog te noemen, want daar zonder hadden wij niet mee kunnen genieten.
    Leuk werk is dit, je hebt er een heel aardige serie van gemaakt met de tweede foto als absoluut hoogtepunt.

  5. Verspilling! Niet van het bier maar toch.

  6. en hoeveel kogeltjes had je hiervoor nodig? Voor mij ook foto 2 ook al vind ik dat manneken pis ook wel geinig

  7. Een blikje bier, een luchtbuis en een dolgelukkige fotograaf. Super! Wat een leuke ( fraaie ) serie👍🏻👍🏻👍🏻

  8. En ja…de camera mag niet ontbreken, maar ik zou hem niet op die paal zetten…prachtige opnames 🙂

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Het leven na kanker

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

