Bezoek aan het Belevenissenbos in Lelystad   10 comments

 
20160719-3091_©_ A.J.Voskuil
 

20160719-3095_©_ A.J.Voskuil
 

20160719-3119_©_ A.J.Voskuil
 

20160719-3121_©_ A.J.Voskuil
 

20160719-3129_©_ A.J.Voskuil
 

20160719-3138_©_ A.J.Voskuil
 

20160719-3159_©_ A.J.Voskuil
 

20160719-3201_©_ A.J.Voskuil
 

Posted 22/07/2016 by Jan Voskuil in Uncategorized

Tagged with ,

10 responses to “Bezoek aan het Belevenissenbos in Lelystad

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige actiefoto’s, met voor mij de laatste als topper Jan. Met deze temperaturen is het niet erg om een duik in het water te nemen.

  2. Ik krijg het bloedheet van die actieve beelden met die tropische temperaturen … Als ik daar in die netten had gehangen zou ik me het water in laten vallen. Maar het zijn wel heel leuke en mooie beelden, en lijkt me ook echt een spannend park voor die kinders.

  3. Wat een prachtige plek voor kinderen om zich eens lekker uit te leven. Zeker met het zomerse weer van de laatste dagen lijkt het me een geweldige locatie. Het heeft jou bovendien weer een mooie actieserie opgeleverd met een prachtige uitsmijter.

  4. Dat maakt het extra spannend dat water. Mooie fotoreeks

  5. Van de laatste foto knap ik echt op😄. Heel verkoelend.

  6. Ik was al bijna wanhopig richting de laatste foto. Gaat het gelukkig toch nog een beetje mis 🙂 Goed gefotografeerd gezien de omstandigheden

  7. Die hebben zich geamuseerd!

  8. Dit is een heerlijk uitstapje met de kleinkinderen. Bij iedere foto “hoopte” ik al dat iemand in het water zou plonsen en ja hoor de laatste foto is een prachtige uitsmijter.

    Jetskefotografie

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

