Hazelworm   16 comments

 
Deze hazelworm lag heerlijk in het zonnetje op het fietspad door het Zwolsebos en aangezien ik altijd opzij kijk of er zicht iets interessants in de bosrand ophoud zag ik hem pas op het allerlaatste moment ik kon er nog net omheen.
Plat op de buik heb ik deze foto’s gemaakt mensen die achter mij aankwamen dachten dat ik gevallen was…. grijns.
Maar dat was meteen ook het einde van het feest en weg was ie.
 
20160628-2511_©_ A.J.Voskuil
 

20160628-2517_©_ A.J.Voskuil
 

20160628-2518_©_ A.J.Voskuil
 

20160628-2523_©_ A.J.Voskuil
 

20160628-2524_©_ A.J.Voskuil
 
Deze is niet helemaal scherp maar heb hem toch gekozen om het tongetje.
20160628-2525_©_ A.J.Voskuil
 

20160628-2527_©_ A.J.Voskuil
 

Posted 03/07/2016 by Jan Voskuil in Macro/Close-Up, Nature

Tagged with ,

16 responses to “Hazelworm

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja, dat heb je met die fotografen, die liggen nog al eens, al dan niet vrijwillig (bij mij nogal eens niet) en hoewel ik een hazelworm ook mooi vind om te fotograferen, ga ik daar niet voor liggen…stel dat hij me leuk vindt…brrrr
    maar jij hebt hem er wel heel gaaf op staan, dat is dan wel de beloning 🙂

  2. Geweldig 🙂 Deze onschuldige worm kan heel wat argeloze voorbijgangers de stuipen op ’t lijf jagen. Hoe groot was deze ongeveer ?

  3. Wat bijzonder, Jan!
    Mooi vastgelegd…
    Groetjes Anna

  4. Dat is een flinke Jan, mooi vastgelegd hoor. Er was toch wel iemand in de buurt, om je weer overeind te helpen hè?

  5. zo een prachtexemplaar. Komen toch steeds minder voor vind ik, jammer.

  6. Dat was toch een mooi en bijzonder treffen, Jan, zelf heb ik nog nooit een hazelworm gezien.

  7. Nou, dat was wel een mazzeltje, zomaar op het fietspad. Heel gaaf en mooi vastgelegd. Gelukkig maar dat ie er vandoor ging want zo kan er in elk geval niemand overheen rijden.

  8. Voor zulke mooie platen ga ik ook plat op de buik maar alleen al er iemand bij mij is anders kom ik niet meer overeind 😦

  9. 40 cm dat is behoorlijk, weet niet of ik op de grond zou gaan liggen dicht bij dat beestje grrr

  10. Mooi beestje! Goed gedaan 🙂

  11. 😄😄😄😄. Een gevallen man, das weer eens iets anders.
    Een mooie ontdekking. Zoiets kom je niet elke dag tegen. Ja dat tongetje is prachtig!

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Het leven na kanker

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

