Klein vlindertje   13 comments

Geen idee welk vlindertje dit is, het kwam gewoon even bij me zitten.

dankzij Frans Hoogstraten weet ik nu dat het Koolmot Plutella xylostella is 

zie :https://franshoogstraten.wordpress.com/2016/06/05/koolmot-plutella-xylostella/
20160601-0505_©_ A.J.Voskuil

Posted 05/06/2016 by Jan Voskuil in Macro/Close-Up

Tagged with ,

13 responses to “Klein vlindertje

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik kan je ook niet helpen maar vind deze gewoon mooi

  2. Dit ( tot nu toe) onbekenden vlindertje, staat er fraai op Jan.

  3. Staat er mooi op Jan

  4. Jan een prachtige foto van dit erg kleine motje.
    De naam ik weet het ook niet maar heb er hier tientallen in de tuin en vrijdag op de foto gezet dus nu maar wachten wie ons de naam geeft.

  5. Dat lijkt me één van de vele microvlinders die ons land rijk is, en die allemaal nogal veel op alkaar lijken. Voor mij is het ’t belangrijkst dat hij er mooi op staat.

  6. Jan ik heb het gevonden het is de Koolmot – Plutella xylostella zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Koolmot

    Gr. Frans

  7. Je zat in mooi gezelschap. Prachtige foto.

  8. Zo.n onbeduidend motje maar wat is het mooi als je het in macro ziet.
    Waar zou hij die grote ogen voor hebben?

  9. De foto is prima gelukt voor zo’n klein beestje.

  10. Mooi minuscuul macro motje 🙂

  11. Mooi motje Jan. Als ik motten zie moet ik altijd aan “Dorus” denken. Er zaten 2 motten, in mijn oude jas…… 🙂

  12. Een heel apart beestje en vlijmscherp neergezet

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

