Berm close-ups   9 comments

Deze serie is afgelopen donderdag gemaakt in de bermen rond Hattem.
De klaprozen zijn de zelfde als mijn post van  1-6-2016 m.a.w. Wij hebben bijna geen regen gehad de laatste dagen vandaar dat alles er nog zo mooi bijstaat.
En tot op heden sproei ik s’avonds nog de tuin.
 
20160602-0001_©_A.J. Voskuil
 
20160602-0646_©_ A.J.Voskuil
 
20160602-0661_©_ A.J.Voskuil
 
20160602-0669_©_ A.J.Voskuil
 
20160602-0648_©_ A.J.Voskuil
 
20160602-0666_©_ A.J.Voskuil

 

20160602-0693_©_ A.J.Voskuil

Posted 04/06/2016 by Jan Voskuil in Macro/Close-Up, Nature

Tagged with ,

9 responses to “Berm close-ups

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ga dit keer voor de eerste foto.

  2. Ik ook

  3. Prachtig Jan, voor mij ook foto 1 hoor.

  4. Je laat met deze serie goed zien hoeveel moois de berm hier en daar herbergt.

  5. O, zo’n klaprozenveld… Dat zou ik moeten zoeken. Dat zijn dus mijn favorieten in deze serie, samen met de klaver
    In de berm staat zoveel prachtigs. Mooie serie.

  6. Ik ga voor de klaver de berm klaprozen

  7. Woooohw , wat een heerlijk veld klaprozen. Daar kom je als fotograaf aan je trekken. Je hebt je kansen weer goed benut.

  8. Prachtige berm…gelukkig zie je dit meer en meer 🙂

  9. Voor mij de eerste en de laatste. Heerlijk zo.n enorm boeket in de berm

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's fotoblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

