voor geen goud   12 comments

20160512-7984_©_ A.J.Voskuil 20160512-7987_©_ A.J.Voskuil 20160512-7992_©_ A.J.Voskuil 20160512-7993_©_ A.J.Voskuil

Posted 21/05/2016 by Jan Voskuil in Uncategorized

Tagged with , , ,

12 responses to “voor geen goud

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gelukkig mocht je voor deze mooie foto’s op de grond blijven.

  2. Mooi Jan

  3. Ik ook niet hoor Jan, fraaie opnamen.

  4. Het is alweer een 45 jaar geleden dat van een klant de vraag kreeg of ik in de mast wilde om een foto te maken van een zeiljacht maar ik bedankte ervoor, ben niet bang maar dat ging net even te ver.
    Dus waarderen voor de mensen die daar in het want staan en natuurlijk ook voor je foto’s die zijn weer prachtig.

  5. Ik geloof dat ik dat wel zou durven 🙂 maar mij krijg je niet in een ballonmand vanwege het vuur erboven, dan ben ik de fotograaf vanaf de grond 🙂

  6. Nou ik bedank ook 😄👍🏻😄

  7. Mooie foto’s, maar zo’n hoog en wiebelig want, daar zou je mij toch ook niet in krijgen.

  8. Zou het ook niet doen! Wel mooie foto’s met voetjes op de grond.

  9. Tsja, foto 3, helemaal mee eens, voor geen goud.
    Je laat in je serie wel goed zien dat hij wel veilig werkt door het gebruik van de zekering.

    Jetskefotografie
  10. Groot gelijk! Geef mij de beelden maar. Heel mooi gezien en gedaan!

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Het leven na kanker

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

