Oranje tipje   8 comments

20160430-6970_©_ A.J.Voskuil 20160430-6982_©_ A.J.Voskuil 20160430-6996_©_ A.J.Voskuil

Posted 01/05/2016 by Jan Voskuil in Macro/Close-Up, Nature

Tagged with ,

8 responses to “Oranje tipje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi gedaan Jan. Foto 2 krijgt mijn voorkeur

  2. Geweldig Jan, voor mij ook foto 2 hoor.

  3. Drie mooie foto’s, Jan, maar de tweede verenigt toch wel alle moois dat het oranjetipje te bieden heeft in zich.
    Ik heb intussen wel een oranjetipje zien vliegen, maar fotograferen zat er niet in. Dat hoop ik volgende week te kunnen doen, want het lijkt nu dan toch eindelijk echt lekker voorjaarsweer te worden.

  4. Superrrrrrr !!!!!

  5. Geweldig goed gelukt.

  6. Het is mij nog nooit gelukt een Oranjetipje met open vleugels te fotograferen. Heel mooi gedaan, en in dit geval gaat mijn voorkeur ook uit naar de tweede foto.

  7. sjonge, wat een geweldige serie…alle drie TOP !!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Mooi dat je het eerste oranjetipje al zo knap hebt vastgelegd. Mooie combinatie met de pinksterbloemen.

    Jetskefotografie

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's fotoblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

