Gele kwikstaart   10 comments

Twee dagen na de vorige gele kwikstaart, liet deze zich dichterbij fotograferen.
De achtergrond is saai, maar daar was niet zo heel veel aan te veranderen.
Misschien later nog een keertje in de ondergaande zon tijdens zijn avondgezang, dat lijkt me ook wel wat.

20160410-5423_©_ A.J.Voskuil 20160410-5433_©_ A.J.Voskuil

Posted 12/04/2016 by Jan Voskuil in Nature

Tagged with ,

10 responses to “Gele kwikstaart

Subscribe to comments with RSS.

  1. Voor mij foto 2 prachtig Jan.

  2. Ondanks de saaie achtergrond zou ik hier toch al heel tevreden mee zijn, de gele kwik staat er prachtig op.

  3. Ondanks saaie achtergrond op foto 1 maar ik ben er jaloers op 😉
    Foto 2 is helemaal top.
    Veel succes met de volgende ik hoop dat het gaat lukken met de zonsondergang

  4. waarom is een egale achtergrond altijd saai ? Dat hangt toch helemaal van het onderwerp af. dit zie ik veel liever dan een zoekplaatje van een vogel in een takkenbos. De beeldvulling in foto 1 krijgt mijn voorkeur Jan. Je onderwerp is optimaal belicht

    • persoonlijk vond ik de vorige serie die waarop hij op een boomstronk zat mooier, alleen was dat eigenlijk net iets te ver weg.
      Maar zo blijft er altijd wat te wensen over en dat is maar goed ook.

  5. Nou, mij kan een achtergrond niet saai genoeg zijn…ik wil dat vogeltje in vol ornaat, zoals hier !!!

  6. Soms is de achtergrond belangrijk maar op deze foto springt de kwikstaart er zo uit dat die achtergrond niet er toe doet.
    Hij staat er prachtig op Jan !

  7. Is niet per sé saai hoor.

  8. Ik vind dit een prachtige voltreffer en jij praat over een saaie achtergrond. 😉
    Je trof het dat de gele kwikstaart zo’n mooi plekje had gekozen.

  9. Erg mooi Jan !

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's fotoblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

