de Weerribben   14 comments

Het was gisteren lekker fietsweer daarom vroeg de fiets achterop de auto en richting de Weerribben.
Begonnen in het gehucht Nederland en via kalenberg naar Ossenzijl om via Hoogerweg en het kalenbergerpad terug te keren.
Duidelijk is dat het toeristen seizoen nog niet begonnen is, overal was men in voor een praatje of uitleg over het werk.
Vandaar dat het korte ritje danig in tijd duurde maar het was wel genieten en fotograferen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Posted 18/02/2016 by Jan Voskuil in landschap, Nature

Tagged with ,

14 responses to “de Weerribben

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie serie van een prachtig gebied. ik heb het een keer vanaf het water mogen aanschouwen …was ook mooi 🙂

  2. Genieten van de rust, heerlijk toch?

    Jean du Bois
  3. Mooie serie, Jan, daar zitten zelfs voor mij bekende plekjes tussen. Ik heb al verschillende keren vanuit die vogelkijkhut bij Nederland over de uitgestrekte rietvelden zitten turen.

  4. Een fraaie slide show Jan, op dat bruggetje moet toch oppassen om niet onderuit te gaan.

  5. prachtig stukje natuur daar

  6. Een prachtig stuk natuurgebied waar ook wij fijne herinneringen aan hebben.

  7. Kalenberg is ook voor mij bekend terrein. Je hebt er in deze tijd van het jaar tenminste geen last van muggen en ander stekend ongedierte. Mooie serie Jan. Het was gisteren ook mooi fotoweer met wat ijs en rijp

  8. Voor mij ook bekend terrein. Het is daar zo heerlijk om te fietsen.
    En om te fotograferen natuurlijk. 👍🏻

  9. Dit is inderdaad voor mij een thuiswedstrijd. Mooie serie Jan.

  10. Wat een schitterend gebied. Prachtige foto’s

  11. Prachtige serie, Jan

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

