het Staphorsterveld   6 comments

vanmiddag rondgekeken in het Staphorsterveld het gebied tussen Hasselt, Meppel en de Lichtmis.

Daar was niet veel te fotograferen, grauwe luchten maken het maken van een leuke foto lastig, en dieren lieten zich niet zien op een jonge buizerd na.

We gaan daar later dit jaar nog wel weer eens kijken, want het is een interessant natuurgebied.

20160110-0855_©_ A.J.Voskuil

deze foto is gemaakt in de buurt van Zwartewatersklooster.

 

20160110-0864_©_ A.J.Voskuil

Posted 10/01/2016 by Jan Voskuil in landschap

Tagged with , , ,

6 responses to “het Staphorsterveld

Subscribe to comments with RSS.

  1. foto 1 ziet er helemaal niet zo grauw uit. De horizon laat zelfs een stukje opklaring zien. Het Zwartewaterklooster is prachtig maar ook het fotografische ijzer moet je smeden als het heet is.

  2. Foto 1 heeft een fraaie compositie, en de laatste is natuurlijk helemaal super.

  3. Ik zou toch echt al superblij met die buizerd zijn 🙂

  4. Mooi!
    Foto 1, wat een ruimte

  5. Mooi hoe het water naar de einder slingert, en de buizerd staat er toch wel heel netjes op.
    Wat de natuurfotografie betreft vind ik dit een lastige periode, we zullen nog even door moeten bikkelen tot het weer even winters wordt. Of echt voorjaar natuurlijk, maar dat kan nog wel even duren.

  6. Wat een mooi landelijk plaatje… deze foto was voor mij weer een zetje in de richting om nu eindelijk eens die fiets te kopen die ik al zo lang op het oog heb en plannen te maken voor een rondje Nederland te fietsen!! In april moet het gaan gebeuren!! Het Staphorsterveld… ik zet het op mijn lijstje 🙂

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Kanker en dan .....

Het leven is een achtbaan

de Brabander Geert Fotografie

Click on the title and scroll down

Falderal

Zomaar wat

Pe's fotoblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

