het is rustig in het veld   8 comments

Vanmorgen nog even in het Wapenvelderbroek geweest maar er was niet veel te beleven.
Grauwe luchten en weinig dieren en wat er zich dan liet zien ging er vandoor voor er een fatsoenlijke foto te maken was.

Op de laatste twee na dan, die van het Torenvalkje, die zijn nog redelijk gelukt
20151210-0004_©_ A.J.Voskuil 20151210-0008_©_ A.J.Voskuil 20151210-0034_©_ A.J.Voskuil 20151210-0036_©_ A.J.Voskuil 20151210-0037_©_ A.J.Voskuil 20151210-0038_©_ A.J.Voskuil 20151210-0061_©_ A.J.Voskuil 20151210-0062_©_ A.J.Voskuil

Posted 10/12/2015 by Jan Voskuil in Nature

Tagged with , , , ,

8 responses to “het is rustig in het veld

Subscribe to comments with RSS.

  1. Redelijk gelukt? De zijn prachtig!

  2. Ik vind toch hele fraaie foto’s hoor. De laatste 2 zijn voor mij echte toppers!

  3. Tja, ook ik heb gebrek aan onderwerpen en mooie foto’s … Het mag van mij snel weer voorjaar worden, of flink vriezen gaan. De laatste witte reiger foto is misschien qua witte lucht en hardheid niet aantrekkelijk maar die vogel zo van achteren is precies goed en vooral ook grappig. Ik vind dit de leukste foto.

  4. Gezien het grijze weerbeeld heb je er toch wel het maximale uit weten te halen, lijkt me. De buizerd staat er prachtig op en de laatste drie zijn toch ook wel prachtige treffers, vind ik.
    Maak er een mooi weekend van!

  5. Het voordeel van dit soort wegvliegende vogels is dat dan opvalt, dat ze een ontzetted grote spanwijdte hebben 🙂 en aangezien de meeste beeste voor mij(n camera) op de vlucht slaan ben ik er aan gewend om ze zo te zien…ook mooi hoor 🙂

  6. Foto 7 voor mij Jan

  7. Indrukwekkend!

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

