Vreemde flits diffuser   10 comments

Geen idee van het nut of het effect van deze bol,  tenzij de bol van binnen deels bekleed is met folie,  maar anders raak je toch wel erg veel licht kwijt.

20151010-7661_©_ A.J.Voskuil

Posted 13/10/2015 by Jan Voskuil in Uncategorized

Tagged with , ,

10 responses to “Vreemde flits diffuser

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is een spherical bol, voor zacht, verspreid licht ipv hard flitslicht. Het ziet er geinig uit.

  2. Leuk hoor, zou er een spaarlamp inzitten?

  3. hou zoiets maar eens in balans … Ze zal er toch wel de aandacht mee trekken.

  4. Misschien wil ze de aandacht te trekken, kan haar man haar te vinden? Te grappig, hehe.

  5. Dat heb ik nog niet eerder gezien. Voorlopig houd ik het maar gewoon bij een vloeipapiertje voor de flitser om het licht wat te verzachten.

  6. Het overbekende lichtbolletje op het toilet. Moet ineens nodig pissen 🙂

  7. Krijg nou wat! Dit heb ik nog nooit gezien. Ik vermoed dat je er een straathoek mee kunt verlichten😄

  8. Ziet er heel vreemd uit, misschien eigen uitvindsel, maar vind het contrast tussen haar en haar buurvrouw die een foto maakt met de tablet wel heel grappig 🙂

  9. ..creatief is ze in ieder geval

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

op mijn werk rust copyright, wil je een foto gebruiken mail mij dan via de contactpagina

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

