een uurtje struinen langs een slootkant   12 comments

20150712-1279_©_ A.J.Voskuil 20150712-1283_©_ A.J.Voskuil 20150712-1293_©_ A.J.Voskuil 20150712-1316_©_ A.J.Voskuil 20150712-1323_©_ A.J.Voskuil 20150712-1353_©_ A.J.Voskuil 20150712-1365_©_ A.J.Voskuil

Posted 12/07/2015 by Jan Voskuil in Macro/Close-Up

Tagged with , , , , ,

12 responses to “een uurtje struinen langs een slootkant

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die vlieg op de bovenste twee is er eentje die ik nog niet ken … hmmm wat zou dat zijn? Qua foto vind ik de laatste echter het mooist. Zo’n slootkant is wel leuk om op ontdekking uit te gaan.

  2. Mooi hoor Jan, aan de slootkant is altijd wel iets te vinden.

  3. Langs de slootkant is altijd wat te vinden, maar kijk uit voor teken tussen dat hoge gras. Mijn voorkeur gaat uit naar de laatste 2 foto’s.

  4. dat uurtje struinen heeft een hele mooie serie opgeleverd!

  5. Misschien snap ik niet wat je met deze fotografie voor ogen hebt maar met 100mm macro verwacht ik de insecten toch wel een stukje closer te bekijken Jan. zelfs als deze op een fullframe body is bevestigd. Laatste 2 foto’s doen het nog best goed maar de andere opnames ogen nogal onrustig. Mede door de grote afstand tot je onderwerp en heeft tot gevolg dat je scherptegebied flink vergroot

    • Ik heb bewust wat meer afstand genomen omdat ik deze keer ook de leefomgeving van het onderwerp in beeld wilde brengen, en dat heeft een onrustige achtergrond tot gevolg.

  6. Verrassend voor mij, dat er zo ontzettend veel moois te fotofraferen valt langs die slootkant, terwijl ik langs veel sloten banjer, maar te snel dus zonder goed te kijken. Jouw foto’s inspireren me om toch eens (in m’n uppie) op onderzoek uit te gaan. Ik vind het een hele mooie serie

  7. Aan de slootkant zit best veel maar meestal gaan we er te snel aan voorbij. Maar wat een prachtige beestjes!

Geef een reactie

The Nordic Light

VAA ERIKSEN PHOTO

Carpe Diem

Gewoon het leven dus...

Falderal

Zomaar wat

Pe's weblog

Welkom op mijn fotoblog

GJFotos

Photo's I made .....for you!

MargrietSpanjaard

wandelende fotografie

The WordPress.com Blog

The latest news on WordPress.com and the WordPress community.

Ellen Denkers Gallery

Photography Blog

Blomsterphoto

Blomsters et cetera, macrofotografie

Dynaries Photography

Focus on what makes you happy

Eveline Lenderink fotografie

Op al mijn werk rust copyright. Het auteursrecht is het exclusieve recht van de maker van een werk, bijvoorbeeld een boek, muziek, een wetenschappelijk publicatie of een kunstwerk, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen. Dit auteursrecht (copyright) rust bij de maker. Wil je een foto gebruiken neem dan contact op.

Goethalsart

photography

ed mather

natuurfotografie +

